Bisi ati ka nguji, Tang enda nemu bakani.

Maioh bala kita pelaba aku bisi ati deka nguji, tang meh malu tauka enda berani deka nanya. Ba ditu aku deka nerangka bakani deka ngepunka ia.

Blogger.com tu siti ari 'webhost' kena beblog ti free kelimpah ari wordpress.com . Dua-dua sama bela bisi kelebihan tang meh aku rindu agi ngena blogger labanka ia diempu gerasi internet, google.com (Nadai jalai blog ulih down kaban garenti 100% uptime. Enti enda malu google). Kelimpah arinya keresa ia nyamai dikena serta senang diubah suai nitih manah dipeda ati. Siti BONUS ti nadai ba wordpress ianya ia ngemendarka kitai ngena domain kediri empu ti dibeli ba endur bukai (Reti ia nuan ulih meli domain ba endur ti murah lalu disetting ngagai blog nuan di blogger).

Bah, bakani ka start deh?

1. Sign up ba Blogger

Sebedau register dia, nuan mesti bisi account email ba gmail. Register email ba Gmail ditu. Udahnya nuan sign up free blog ba Blogger.

2. Create Blog

OK, diatu nuan udah bisi account ba blogger, tang bedau bisi blog. Jadi nuan create siti blog kena belajar ngena sekeda keresa ke bisi disediaka blogger. Anang takut nguji, enti salah blognya ulih dibuai lalu digaga baru. Pia mega nuan ulih ngaga maioh blog dalam siti account. Belajar-belajar dulu meh sekeda keresa bloggernya, lama-lama garenti makin nemu.

3. Minta Subdomain

Blog ti digaga nuan deka besubdomainka blogspot.com. Ambika chunto enti nuan setup blog address (URL) ngena "aku", blog address nuan "aku.blogspot.com". Enti nuan deka dipeda unik mimit ngena subdomain rumahpanjai.com, nuan tau PM aku di rumahpanjai.com. Tauka enti nuan bisi ati deka ngena domain kediri empu, tau meli di mycyberjaya.com (USD7.99 setaun) tauka ba registrar bukai.

Naka tu dulu serta selamat nguji ngagai semua.....

Comments

indupanakan said…
ku udh ngaga blog rp ku. bakani ka engkah blog ku ba rp baka mayuh senarai blog raban rp?

thanks.
kenergy_ichi said…
apu manah nya kaban.. tau meri aku domain RP..
JoDiane said…
terima kasih, tuai rumah. maju bansa iban.
Anonymous said…
Gaga ati meda. Nuan siko ari bala Iban ngerembai ke ICT usage, dalam jako Iban. Excellent job. Bisi ati ka nguji, soon.
JoDiane said…
tr, aku ka niki rp tu td nda ulih. ari cc aku tu. aku paste ditu ngka bc guna:
ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. Although this site is running cPanel, WebHost Manager, and Apache software it almost certainly has no other connection to cPanel Inc. or the Apache Group. Please do not send mail about this site or its contents to cPanel Inc. or the Apache Group.
BorneoAngler said…
bala kaki nginti lalu gai blog aku!

Popular posts from this blog

Dayak di maya siber melalui RP.com (Utusan Sarawak Julai 2005)

E-komuniti Dayak melalui RP.com (Utusan Sarawak 14 July 2004)

www.rumahpanjai.com jaringan komunikasi kaum Dayak (Utusan Sarawak 29 Disember 2005)