Recc.RumahPanjai.com

Recc.rumahpanjai.com, Blog Reganold ke semampai nulung aku ngibun www.rumahpanjai.com

Segi pama Admin RP kitai tu neh. Dah makin maju blog ia recc.rumahpanjai.com . Pia meh unggal... Dipeda blog ia ngena background curak Iban. Betul nya kini? Sepiak kanan bisi gambar ia megai pistol. Enti nemuai, jejimat enggaika kena timbak.

Bar blogspot diatasnya udah lenyau. Ka minta templatenya tau nanya ba ia empu dini ia nyerungkainya. Aku bisi meh minta ari ia. Nguji-nguji 'ngadjust' utai dia.

Comments

Reggy said…
Apo neh! Baru active ngadu ke blog aku tuai, sekumbang ke ngena .rumahpanjai. Pia mega, deka ngulu bala bukai, ngambi sama bisi blog kediri empu. Rindu ati ga meda blog pangan diri.

Naka ulih meh aku deka ngadu ke design serta nambah ke cerita ba blog aku nya.

Terima Kasih.!
janemawan said…
manah kerja kitak tok
Robinson Unau said…
Aram join Rivendellious Circle of Bloggers aku.
Ooohaaaa.
Click ba nama aku atas nya kena merau kin.

Popular posts from this blog

Dayak di maya siber melalui RP.com (Utusan Sarawak Julai 2005)

E-komuniti Dayak melalui RP.com (Utusan Sarawak 14 July 2004)

www.rumahpanjai.com jaringan komunikasi kaum Dayak (Utusan Sarawak 29 Disember 2005)